Jättenöjd med tonhöjd ;)

Kom hem från kyrkan för en liten stund sedan. Måste skriva av mig lite innan jag kan somna. Har sjungit solo på midnattsmässan: en psalmliknande - Korsets tecken, Dagen är nära (Händels "Lascia ch'io pianga" på svenska), All I ask of you (Phantom - fast jag fuskade och oktaverade ner slutet...) och ytterligare ett stycka av Händel : Where'er you walk ("Där du går", jag sjöng på sv.). Inspirerades av vissa delar från den här

på youtube och lade till lite eget oxå ;), och där fanns lite högre toner

   ♥   Det gick jättebra, såå skönt :D; och pappa var stolt som en tupp
        Jag fick t o m någon att gråta ett par gånger - och det känns alltid bra i det här sammanhanget ;)
        God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0