Halvplanerat infall med hatten på sned

I fredags for Febe och jag iväg till High Chaparall efter moget övervägande - vi hade faktiskt tänkt tanken tidigare i somras att kanske åka dit. Någon medeltids-/vikingamarknad blev det ju inte för mig, vilket vi också tänkt åka på - vi hade ju sista helgen i Borgen när Fotevikens marknad gick av stapeln... :(   Men nästa år ska jag dit :)!

Vi lovade varann, tumlöften är heliga!, innan vi gick in på High Chaparall att köpa något helt onödigt innan vi fick bege oss därifrån... och det gjorde vi också.
Jag hittade en hatt

och Febe förälskade sig i ljudet av sporrar - men de vi såg på väg in hade försvunnit när vi skulle hem, så hon hittade en stoor kniv att springa runt och vifta med ;) och en vagn hon försökte släpa med sig istället...


När vi satt och tittade på Vilda Västern-showen hörde och såg vi någon vi kände igen


På perrongen vid Old Mexico fångade vi en av guiderna till det överfallna tåget vi åkt med tidigare, för att fotografera hennes, som det visade sig, antika svarta hatt. Men här är en bild på Febe istället, en kopia av hatten kanske dyker upp så småningom.


Från oss båda till er alla...


   ♥   en stor kram (i a f från mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0