Öronbedövande

Hej där!
Vill bara förklara varför jag är så trött. Vaknade jättepigg idag, och har väl nu framåt midnatt återfått ganska mycket ork, men tror inte jag varit tröttare än jag var de sista timmarna på jobbet idag, inte ens under första veckan av ombyggnaden - när jag jobbade från kl 7.00 till 18.30 med ca en halvtimmes rast.

De har sågat i stengolv i stort konstant mellan halv tio och ett igår, och fortsatte med att hacka upp golvet för avlopp o likn. idag. Man blir så trött av ett ihållande oväsen! trots öronproppar - de är i o f s oxå jobbiga i längden, särskilt när man tar de i och ur öronen hela tiden (det kittlas och blir irriterat), man måste ju höra vad kunderna säger!
Dilemma, dilemma - hoppas de inte har så mycket kvar tills imorgon.
Det är bättre när de bygger väggar och bara skruvar lite :)

   ♥ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0