Ett halvår senare.... nästan

Hej alla!
Oj, vad länge sen jag skrev något här. Har spelat teater till den 24 april, en månad tidigare fyllde jag 30 (:S), och just nu håller jag på med Kulturamas dansshow och lär in några repliker och en sång att framföras helgen 22-23 maj på konserthuset.

Vännerna från Charley's Tant firade mig på vår "mitt i spelperioden-fest" (som vi hade istället för slutfest), fick tårta och allt :P


På jobbet ropade de på mig mitt i modulskiftet och överraskade mig med sång och present.
Och hemma firade jag bara med lite fika med de som dök upp :D, tack.
Om lite mer än en månad planerar jag att ha en fest till min ära. Plats inte bestämd än men inbjudan kommer.

Och sen har jag köpt ett vitt bomullstyg som jag kokat för att få det så mjukt som möjligt (tänkte mangla oxå, febe vill du hjälpa mig? vågar inte själv, det var så länge sen). Tyget ska användas till att äntligen färdigställa min "kortaste" regency-korsett som är relativt lik en nutida bh. Sedan kanske jag kan få mig till att sy en klänning också.

I juni ska jag sjunga på ett bröllop vilket jag inte gjort förut. Sånger inte klart än, har en på förslag och så får vi se vad de vill ha, och vem som är kantor den aktuella helgen, ordinarie är uppbokad på annat.

Jaa, vad har hänt mer? Eva har blivit chef på riktigt på jobbet :). Jag ska ringa djursjukhuset för nu är det till slut dags att avliva min katt (hur go hon än är ibland). Och så har jag fått ny taklampa och bordslampfot i sovrummet och köpt en liten svart lampa som hänger i fönstret i vardagsrummet. Kupan är jättebra ibland!

   ♥   kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0