Hemma igen... nu är det Påsk!

Långfredag idag...
Har varit och dansat ett par kvällar i rad, hann i tid till andra hälften av jazzen i onsdags, tåget var i tid (kanske någon minut sen från Alvesta i o f s.. hmm) och lärde mig danser till Robin Hood igår efter jobbet. Här är "bytena" på vägen hem: Hallsberg, Mjölby och Alvesta
Rödmålade byggnader med bl.a. gröna dörrar såg jag många, detta var den första (även om bilden togs på hemvägen ;))en gavel bredvid tågetNära, men det tar ändå sån tid att komma iväg...

Idag har jag varit i kyrkan och övat inför midnattsmässan imorgon där jag ska sjunga solo... :) kul och blir antagligen nervöst imorgon.

Lite påskbilder, solen skiner igen! :) (på hemvägen var det rätt grått)
Videkissarna har slagit ut i blom!Katten hade oxå hittat balkongen!Och bladen börjar spricka upp! :)
Påskliljorna som pappa ställt på bordet :)Tuppen vaktar påskgodiset!

GLAD PÅSK! :D

   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0