Solig semester i norr

Vilket underbart väder! Åkte upp till min lillebror och hans pappa i fredags, solen sken från en klar himmel hela dagen :), och den har fortsatt att kasta sina strålar ända ner till oss, så härligt. Det är kul när man åker hemifrån och det är lika fint väder dit man ska som det spås vara hemma.

Är i Dalarna, en liten bit från Borlänge. Här är lite snö kvar men den är på väg bort även här, solen lyser ju hela dagarna, även om det lär bli lite annat än sol på onsdag em om prognoserna stämmer (men då sitter jag på tåget hem och har inte ont av det ;)). Vad vackert det är när man åker på en ganska hög höjd längs en älv och ser ner på vattnet, det är sån utsikt - vi har inte sånt hemma, bara skog... och söta små hus har de här också, mycket falufärg. Ikväll ska vi på musikal som Jonatan är med i, berättelsen påminner om filmen "Freaky Friday" men det är två systrar som byter plats istället för en mor och en dotter. Ska bli kul att se :)

   ♥   har inga bilder än, i a f inte i datorn eftersom jag inte har sladden med mig; och ja, dalarna är inte helt i norr (men från småland är det rätt långt norrut)

Kommentarer
Postat av: Febe

Hoppas du har haft kul där uppe!

2009-04-08 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0