Robin Hood slut...

Sista föreställningen och slutfesten var i söndags. I lördags var pappa och tittade och självklart ösregnade det och haglade till och med - så pausen blev väl en halvtimme längre än vanligt, men regnet var i alla fall så vänligt att det främst kom i just pausen så publik och skådespelare kunde ta skydd :).

Här är lite stämningsbilder från bakom scen och festen.


Någon har hamnat i skottlinjen ;).

Vad funderar Guy of Gisbourne på? och vad har hänt med kvinnorna?

Några nära och kära...

... och våra fattiga (och pop-pop-poppiga) popcorn (sista föreställningen), vart tog de vägen? Andra kan visst trolla fram många av dessa sällsynta ting!

(när de nu inte handskas med fladdriga djur eller alldeles felaktigt fått för sig att de är en god fé)

Dags för blommor och gåvor till de medverkande (och från de medverkande... mycket blev det på sista föreställningen)!

Oj då, hovdamerna har visst förökat sig ;).

Det var rysligt varmt näst sista söndagen... och det var väl någon som skippade sin ylleklänning eller sitt dok.


Slutfesten! (...det blev ingen dans i år heller...) men hamburgare, regn och god pastasallad.
   ♥   Så nu är det slut med att springa runt i linne och ylle för den här gången,
och eftersom jag inte ska på något lajv vad jag vet på ett tag, så tackar "medeltida jag" för mig och tar glatt av mig och svidar om till något mer lätt och svalt. 

Kommentarer
Postat av: Febe

Kortet längst ner på dig var verkligen bra!

2009-07-14 @ 20:38:32
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0