Premiär och premiärfest

30 maj
Så, dags för premiär!
Föreställningen gick bra, det var fullsatt, och publiken var nöjd - de stod upp under hela applådtacket :).
Så här ser min dräkt ut i finalen.

Konstigt, vilket hår man får av vikta flätor ;)
  Tror jag vet hur jag ska göra en "virrhjärnefrisyr" när det är dags för 1600-tal.

På kvällen blev det fest, och det har aldrig varit så många på en premiärfest, tror det var fyra långa långbord (många betalande alltså). Här är lite bilder från vårt bord - vi fortsatte hem till en av oss efter den goda maten och tittade på gamla teaterborgenfilmer.
  Josse, Febe, Angelica, Frida, Angelica och jag

   ♥

Kommentarer
Postat av: Febe

Det är alltid kul att slakta borgenfilmer

2009-06-08 @ 19:13:49
URL: http://dryaden.blogg.se/
Postat av: Petra

Ey, det är ju min klänning :D Jag reagerade inte först, men sen trillade poletten ner :) sweet! Min klänning står på scenen ;)

2009-06-10 @ 16:46:38
Postat av: Christel

Jajamänsan :P

2009-06-12 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0