Min dag :)

Idag har jag varit ledig dagen till ära (är numer hela 29 år) och solen har lyst upp i blåsten, men det var ruggigt kallt att gå en sväng på förmiddagen. Febe kom på besök med godsaker från konditoriet och jag fick ett ylletyg med rutor (bild kommer imorgon) tänkt till en medeltidsklänning för hösttider. Får se om det blir en 1300-talsklänning eller en från tidigare tid, långa ärmar blir det i alla fall. Ska klura lite på detta...

Det är vad jag hunnit få hittills, förutom ett fyrfaldigt leve på buggen. Så här mitt i veckan får man inte så många besökare och därmed inte så mycket annat heller, förutom gratulationer i telefonen, som i och för sig är mycket trevligt :).
Har roat mig med att läsa manus till Teaterborgens Robin Hood, och sjungit lite till datorn och efter noter, och så dansat på buggen förstås. Pappa har hälsat på och vi och katten har ätit smörgåstårta. Tände ett ljus som jag hittat på Kupan för några dagar sedan...

...för en tia, och då fick jag till och med med ljuset fast jag frågade om det inte var deras. :) Trevligt!

   ♥   Kram och tack,

Kolla gärna in min länksamling som jag konstigt nog ägnade en halv dag åt för ett tag sedan, har skrivit lite om varje länk så ni får ett hum om vad där finns om ni inte känner till den sedan innan. Ville bara nämna det så ni inte missar någon bra sida ni inte upptäckt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0